Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

Days of S.

Days of S. Δεν ξέρω για πόσο ακόμα. Δε με νοιάζει. Ξέρω πως τώρα είσαι εδώ. Ίσως να είσαι και αύριο, ίσως όχι. Μου είχε πει κάποτε ένας παλιός φίλος πως από τον κάθε άνθρωπο που δένεσαι πρέπει να παίρνεις και κάτι θετικό. Έτσι μεγαλώνοντας θα μαζεύεις όμορφα στοιχεία για τον χαρακτήρα σου. Όλοι θα έχουν κάτι καλό να σου δώσουν, κάτι καινούργιο. Επίσης μου είχε πει ότι ο Γιάννης Αγγελάκας, που τραγουδάει στο συγκρότημα "Τρύπες" μωρέ, ξέρεις, είχε πει: "Είμαι συλλέκτης, μαζεύω το πιο σκληρό και άγριο πράγμα του κόσμου, στιγμές!"... στιγμές ε; Στιγμές! Αυτό δεν κάνουμε όλοι; Παίρνουμε στιγμές, και δημιουργούμε αναμνήσεις. Καμιά φορά βιαζόμαστε κι όλας. Όταν μια σου στιγμή γίνει ανάμνηση πολύ νωρίς, κάτι δεν πάει καλά. Αυτό που κάνει, που κάνουμε, που συλλέγει στιγμές, το θεωρεί σκληρό και άγριο. Μα δεν είναι; Αν συγκεντρώσεις όλες τις έντονες στιγμές σου, άσχημες ή όμορφες, το αποτέλεσμα ίσως να σε τρομάξει. Ίσως σε κάνει να καταλάβεις πόσα έχεις περάσει στη ζωή σου, ίσως να αποφασίσεις ότι είναι καιρός να αρχίσεις να.. ζεις!
Ξέρεις ότι δε θέλω να τελειώσουν οι στιγμές μας. Τις έχω υπερβολικά ανάγκη. Είναι περίεργο.. γιατί μετά από την τελευταία φορά, είπα ότι δε θα έχω ανάγκη τις στιγμές κανενός. Μόνο τις δικές μου. Άλλα δεν μπόρεσα. Ανοίχτηκα.. και δεν πρόκειται να σταματήσω. Όσο κρατήσει, όσο κρατήσεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου