Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2013

Λες να ήρθε η ώρα;

Είναι κι αυτά τα λόγια
απ' τον μόνο άνθρωπο που θεωρείς "δικό" σου
που έρχονται ένα βράδυ για να σε ταρακουνήσουν
και να σου θυμίσουν ότι κάτι δεν κάνεις καθόλου καλά.

"Ζήσε το τώρα γαμώτο. Εδώ είμαστε.
Μη σκέφτεσαι συνέχεια το αύριο.
Μην το κάνεις αυτό στον εαυτό σου.
Έχεις τν "τάδε" που σε λατρεύει
και νιώθει υπερήφανος που είσαι εκεί.
Έχεις κάποιες εμπειρίες παραπάνω.
Μην προτρέχεις συνέχεια στη ζωή σου.
Σού είχα πει ότι θα νιώσω υπερήφανη
μόνο αν δεν κάνεις τις μαλακίες που έκανα εγώ.
Ξέρεις πώς να το κάνεις. Μια ζωή βιάζεσαι.
Εδώ είμαστε. ΖΗΣΤΟ. ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ.
Στ' αρχίδια σου τι θα γίνει στο μέλλον.
Είσαι εδώ, έχεις αυτά, εκμεταλλεύσου τα.
Θα έρθουν και οι δύσκολες στιγμές.
Τελικά, δεν περνάς και τόσο άσχημα, ε;"

Τα δάκρυα κρατημένα. Τα ρακόμελα να ρέουν στο αίμα,
χωρίς ιδιαίτερη επίπτωση. Η απάντηση δεν θα μπορούσε
να είσαι σαφής. Σάμπως ξέρω εγώ τι συμβαίνει μέσα μου;
Σάμπως το θέλω που πάντα βιάζομαι; Δεν θα ήθελα να ζω
την κάθε στιγμή; Δεν θα ήθελα να μη σκέφτομαι από τώρα το "τέλος";
ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΜΙΣΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ.
Δεν θέλω τίποτα απ' όλα αυτά. Θα μου έλεγες "ε τότε, άλλαξε το".
Θα σου έλεγα "προσπαθώ". Μαλακίες. Ξέρω ότι δεν προσπαθώ.
Έχω πεισθεί ότι "δεν μπορώ". "Πρέπει να πεισμώσεις".
Πρέπει να πεισμώσω. Πρέπει να αλλάξει. Ίσως πρέπει και να αλλάξω.
Επίσης ξέρω ότι "αν τα αναλύεις όλα στη ζωή σου, θα υποφέρεις".
Τι άλλο θέλω για να κάνω την αλλαγή; Τι άλλο πρέπει να περιμένω;
Ο χρόνος φεύγει. Μένουν 6 μέρες. Λες να ήρθε η ώρα;


ΥΓ. Μείον ένα στήριγμα. Συνεχίζω.

2 σχόλια:

  1. "Αν τα αναλύεις όλα στην ζωή σου θα υποφέρεις " ... Νομίζω ότι καταλαβαίνω , αν όχι απόλυτα , τότε σίγουρα πολύ καλά τι εννοείς ... Δεν πρόκειται να επαναλάβω το πόσο τέλεια γράφεις , το έχω ξανασχολιάσει και σίγουρα όχι μόνο εγώ ... Έχω ανάγκη όμως να σου πω ότι λατρεύω το γεγονός ότι έχεις κάτι να πεις και , πάνω από όλα , νόημα ... Καμιά φορά νιώθω ότι επαναλαμβάνομαι όταν γράφω ή ότι δεν έχω κάτι να πω ..ή ότι δεν μπορώ να εκφράσω σωστά αυτό που νιώθω ... Τα πας τέλεια Έυα ! Και το πετυχαίνεις απόλυτα αυτό ! Ένα συνηθισμένο μπράβο δεν είναι σίγουρα αρκετο ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μην μπαίνεις στο τρυπάκι του "άραγε έχω κάτι να πω;". Τό' χω κάνει αρκετές φορές, και συνεχίζω να το κάνω. Ειναι μεγάλη παγίδα. Πάντα θα έχεις κάτι να πεις. Ή ακόμα καλύτερα: πάντα κάτι θα μπορούν να πάρουν κάτι οι αναγνώστες σου από τα ανούσια -κατα τη γνώμη σου- κείμενα σου. Αν είσαι αυθεντική, που είσαι, δεν θα πρέπει να σκέφτεσαι "μα γιατί γράφω;" Γράφεις γιατί ξεσπας, γιατί νιώθεις, γιατί παρατηρείς-ίσως περισσότερο από τους συνομηλίκους σου. Τό' χα πει και στη Σαμιώτη. Τα κείμενα σου έχουν αφοπλιστική αμεσότητα και ειλικρίνεια. Συνέχισε να γράφεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή