Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Δε μ' αρέσει.

Δε μ' αρέσουν τα Μαθηματικά. Δε θα διαβάσω για αύριο -όπως ποτέ δεν κάνω- αλλά ήθελα απλά να το πω. Έτσι ρε παιδί μου. Να θυμάμαι οτι στις 2 Απριλίου, 8 μέρες πριν τα γενέθλια μου, στις 9:43 ήθελα να βγάλω απο μέσα μου ότι δε θα διαβάσω Μαθηματικά, αν και θα με εξετάσει. Αλλά διάβαζα τα blogs διαφόρων άλλων και τα βρήκα τόσο ενδιαφέροντα και στεναχωρήθηκα λίγο που δε θα γράψω εγώ ποτέ έτσι. Μπορεί ο καθένας να έχει το δικό του τρόπο αλλά εμένα μ' άρεσε εκείνος ο τρόπος. Και στεναχωριέμαι περισσότερο που δεν γράφω τόσο καλά παρά που θα με πιάσει η Γιαννάτου αδιάβαστη. Και θα μου πεις: Το βαθμό δεν τον σκέφτεσαι και σκέφτεσαι το blog; Και θα έρθει και εκείνη να μου πει: τι σημασία έχει πια ο βαθμός; Και θα έχει δίκιο. (Όπως τις περισσότερες φορές καταβάθος...) Δεν με παρατάτε όλοι! Δεν με νοιάζει ο βαθμός, ωραία. Με νοιάζει να γράφω σαν αυτούς που θαυμάζω ή κάτι παρόμοιο. Και με νοιάζει που πονάει το αυτί μου και μπορεί να έχω οτίτιδα και με νοιάζει που "τα μάτια του κόσμου" μου άφησαν κουσούρια.

Αυτό το κείμενο δε μ' αρέσει.

3 σχόλια:

  1. Εμένα πάντως, αυτό το κείμενο μου αρέσει πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ξέρω από που να αρχίσω... Ας αρχίσω από ρις αναμνήσεις που μου ήρθαν. Γιαννάτου, το λέω και αγχώνομαι. Μια ακαθόριστη ηλικιωμένη φιγούρα τρόμου κλειδωμένη στις ιδιοτροπίες της. Όμως παρά το άγχος και το φόβο που προκαλούσε σε εμένα-σε εσένα-σε κάθε πιθανέ εσένα, εκεί πιστοί εμείς στο ραντεβού μας πάντα με τις ίδιες λέξεις, "δεν έχω διαβάσει". Και κάπως έτσι θα περάσω στο δεύτερο θέμα, τα Μαθηματικά. Μια επιστήμη που ανά διαστήματα αγαπώ, αλλά εσύ όχι. Δεν την αγαπάς,αλλά ρη χρησιμοποιείς. Γιατί δεν υπάρχει λογικό ον που να μην χρησιμοποιεί την συνέχεια στους συνειρμους του. Ούτε άνθρωπος ώριμος σαν κι εσένα που να μην έχει θέσει όρια(με την μαθηματική έννοια όριο είναι τα αποτελέσματα όταν πλησιάζουμε σε ένα σημείο). Ίσως τελικά να τα αγαπάς, αλλά με την πιο γενική μορφή τους. Τρίτο και τελευταίο μου θέμα είναι το γράψιμο. Εγώ, ως αναγνώστρια που σε γνωρίζει μπορώ να πω ότι έχεις μια ποικιλία έκφρασης. Όμως κάθε τρόπος που γράφεις είναι προσεκτικά επιλεγμένος ώστε να φωνάζει Εύα.
    ΥΓ. Άργησα να σχολιάσω κάτι μήνες..χρόνια. Αλλά μην μετράς το χρόνο, είναι Μαθηματικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή