Σάββατο 27 Απριλίου 2013

επιστροφή στο παρελθόν

Πατάω διστακτικά "νέα ανάρτηση". Ενώ νιώθω αποφασισμένη, ίσως γράψω τα ίδια.

Λέω να κάνω μια βουτιά στο παρελθόν. Βουτιά, κανονική με το κεφάλι.
Όπως το πρώτο μου μπάνιο στη θάλασσα, κι ας παγώσω.
Το παρελθόν πάντα μ' αγαπάει και με περιμένει να γυρίσω. 
Δεν είναι τόσο οι "σταθερές αξίες". 
Αυτές ανήκουν στο παρόν μου - που ίσως σύντομα να γίνουν κι αυτές παρελθόν. 
Είναι απλά καταστάσεις που μπορώ να χειριστώ. 15 μέρες διακοπή. 
Όχι ότι μετά θα είναι το ίδιο. Μετά έρχεται το τέλος. Πολύ το κλάψαμε. Βαρέθηκα λίγο. 
17 μέρες για το (ουσιαστικό) τέλος.
Η ευκαιρία μου. 
Ξέρω ότι είναι λάθος, ο,τι έχει να κάνει με επιστροφή στο παρελθόν δε μου κάνει πάντα καλό, 
αλλά τώρα το ρισκάρω..

Υ.Σ. θα πάω κι ας μου βγει και σε κακό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου