Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013

(αν)άρτη(ί)ση

"Θα πάω να χτίσω μια φωλιά στον ουρανό, θα κατεβαίνω μόνο αν θέλω να γελάσω."
"Αυτό είμαι ο,τι κι αν κάνω, όσο αλλάζω χρόνο χάνω. Είμαι αυτό, για τόσο πάω."
"Πόσο να πιείς; Να δεις διπλά όσα και μόνα τους πονάνε."
"Κι είναι φορές που αναρωτιέμαι, πώς καταφέρνω και κρατιέμαι."
"Κι ας μην είναι σωστό, πάντα ο,τι σκεφτώ ΘΑ ΤΟ ΛΕΩ!"
"Δικαίωμα μου να ποντάρω λίγα, δικαίωμα μου να πηγαίνω πάσο."
"Άσε με να αναμετρηθώ μ' αυτά που σε πονάνε."
"Δε θέλω να μας δούνε, μισώ το μάτι τους."
"Ξέρω θα' ρθει η στιγμή και για σένα που όλοι οι δρόμοι θα βγάζουν σε μένα,
μα εγώ θα σου κρυφτώ."
"Αν σ' αγαπούν να μάθουν να το λένε, κι αν δεν στο πουν να μάθεις να το κλέβεις."
"Είχα πει πως θα αλλάξω, κι όσο αλλάζω σου μοιάζω"
...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου